adsense 728x90


Recent Post

16 September 2011

Watie Elite Tak Mahu Kahwin Dengan Joey ke?



watie elite
 
Satu benda yang saya respek ialah Joey yang masih cool dan sabar menunggu kata putus daripada Watie. Kata Watie:-
Apa yang boleh saya katakan buat masa ini saya sedang buntu dan keliru sama ada ingin meneruskan hubungan dengan dia (Joey) ataupun tidak. oey tidak melakukan apa-apa kesalahan tetapi kebuntuan ini datang daripada diri saya sendiri mengenangkan tohmahan orang sekeliling yang turut membuatkan saya berfikir kembali sama ada ingin meneruskan hubungan atau tidak. Saya sebenarnya bertuah kerana Joey seorang lelaki yang baik dan memahami keadaan saya walaupun ketika ini saya belenggu tentang hubungan kami tetapi dia tetap memberi sokongan kepada saya.
Kata orang kalau dah jodoh tak ke mana. Kalau memang dah tertulis ada jodoh dengan Joey, tak lama lagi kahwinlah Watie dengan Joey. Semoga Watie cepat-cepat hilang kekeliruannya dan membuat keputusan yang tepat. Sama-samalah kita doakan.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.