adsense 728x90


Recent Post

25 March 2012

GAMBAR - Melia Aimiellia Tarik Balik Saman Terhadap Tuduhan Video Bogel!



 
Posted: 25 Mar 2012 07:00 AM PDT
Sidang akhbar yang berlangsung di Saloma Bistro, Jalan Ampang petang tadi telah menjelaskan segala pertanyaan para peminat dan media apabila Melia Aimielia secara rasminya membuat kenyataan bahawa dia sudah memaafkan dan menarik balik kesilapan penulis blog hiburan berkenaan.
"Mungkin akan ada orang yang hairan bagaimana saya boleh memaafkan mereka begitu sahaja sedangkan ini adalah isu yang besar. Tapi bagi saya, biarlah ianya berhenti disini. Saya pun tak mahu perkara ini berpanjangan. Keluarga saya pun sudah bersetuju untuk memaafkan mereka.
"Lagipun mereka sudah meminta maaf secara terbuka dan mengaku salah menulis segala tuduhan tanpa usul periksa terlebih dahulu," ujar Melia Aimiellia
Dalam pada itu, pemilik blog hiburan berkenaan yang telah menuduh dan menyebarkan beberapa keping gambar gadis mirip Melia Aimiellia bogel itu juga hadir dalam majlis sidang akhbar ini yang dianjurkan oleh persatuan Seniman. Pemilik blog, Ismail, telah meminta maaf secara terbuka dan mengaku kesilapan mereka terhadap Melia.
"Saya ucapkan terima kasih pada Melia kerana menarik balik laporan polis dan SKMM terhadap kami. Saya juga meminta maaf kerana menulis artikel berkenaan dan menuduh anda.
"Sekali lagi, kami meminta maaf secara peribadi dan terbuka kepada Melia Aimiellia dan keluarga atas tuduhan sebelum ini." – Ismail.
Apa yang menarik disini, CiterPanaz masih belum mendapat apa-apa laporan dan pengesahan samada video tersebut asli ataupun palsu. Isu antara Melia Aimiellia dan pemilik blog hiburan tersebut sudah selesai, tapi betulkah video itu video palsu? Ouh, kita lupakan sajalah. Buang yang keruh, ambil yang jernih.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.