adsense 728x90


Recent Post

29 May 2012

Bakal Berganding Dengan Kamal Adli, Wajah Olivia Jensen Mirip Intan Ladyana?



 
 
Semalam telah diadakan majlis pra tonton filem Germis Mengundang dan telah berpeluang menyaksikan filem romantik yang menyanyat hati itu.
Sempat juga dikongsikan beberapa foto menarik sepanjang majlis sidang media selepas berakhirnya majlis pratonton berkenaan.
Dalam banyak-banyak gambar, pastinya kami sangat tertarik untuk melihat sejauh mana cantiknya heroin filem ini yang dipegang oleh pelakon muda berbakat besar dari Indonesia iaitu Olivia Jensen.
Alamak sekali imbas, kami sangkakan itu adalah Intan Ladyana yang merupakan kekasih sebenar hero dalam filem berkenaan, Kamal Adli.
Malah ada yang turut bersetuju dengan persamaan antara mereka itu dan katanya persamaan lebih ketara bila dilihat di dalam filem arahan ahmad Idham itu sendiri.
Olivia Jensen, gadis berusia 19 tahun itu mempunyai beberapa persamaan dari beberapa aspek seperti matanya, bentuk wajahnya, senyuman dan fizikal mereka yang masing-masing langsing serta memiliki kulit putih melepak.
Apa yang lebih penting mereka sama-sama cantik dan lembut orangnya.
Bagi firasat kami, mungkin pengarah filem itu sengaja mengambil Olivia Jensen untuk disepadankan dengan Kamal Adli bagi melahirkan keserasian dan persamaan, malah dekat dengan penonton kita di sini.
Maklum sajalah, selama ini peminat sering dihidangkan dengan gandingan Kamal Adli dan Intan Ladyana. Jadi apa salahnya sekarang mereka ambil wajah seiras pelakon jelita itu digandingkan dengan Kamal Adli, meskipun itu bukanlah orang yang sama.
Senanglah sikit untuk Kamal Adli memegang wataknya.
Bila deteliti sekali lagi mungkin juga wajah Olivia ini mempunyai persamaan dengan pelakon drama, Anith Aqilah, pelakon Kau Dan Aku.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.