adsense 728x90


Recent Post

15 May 2012

Panas - Saiful Apek Melancarkan Perang Terhadap David Teo



Ini memang panas! Saiful Apek telah melancarkan 'perang' terhadap produser, David Teo dengan mendakwa penerbit filem terkemuka terbabit gagal melunaskan pulangan pelaburan RM200,000 filem Lady Boss dan Anak Mami Kembali kepadanya selepas dia yang membintangi kedua-dua filem berkenaan melaburkan wang hasil lakonannya RM100,000 sejak 2005.
 
 
Selain isu tidak melunaskan pulangan pelaburan berjumlah RM200 ribu itu, perkara lain dibangkitkan oleh Apek adalah kegagalan David Teo menyiapkan album nyanyiannya sedangkan kontrak dimeterai setahun dan ianya ditandatangani pada tahun yang sama.
Menurut Apek, berikutan tidak berpuas hati dan tidak mempunyai saluran memperjuangkan haknya, dia tampil membuat kenyataan di laman sosial facebook dan twitter sehinggalah menyedari menerima kritikan hebat pengguna rangkaian sosial berkenaan.
 
Sehubungan itu, pada Ahad ini jam 2 petang, Apek dan lebih 50 selebriti yang mahu menuntut hak masing-masing terhadap David Teo akan mengadakan sidang media bersama bukti dan dokumen yang pernah ditandatangani bagi menerangkan keadaan sebenar.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.