adsense 728x90


Recent Post

25 June 2012

Bront Palarae Akui Cristina Suzanne Tepati Citarasa



Jika sebelum ini, pelakon hebat Bront Palarae tidak pernah dikaitkan dengan mana-mana artis.
Tiba-tiba muncul pula gosip mengenai Bront Palarae yang dikatakan sedang bermain cinta dengan pelakon baru Cristina Suzanne.
Kedua-dua mereka bakal digandingkan di dalam filem Jwanita yang akan menjalani penggambaran tidak lama lagi.
Namun begitu adakah gosip cinta Bront Palarae dan Cristina ini sekadar untuk melariskan filem atau sebagai menarik perhatian umum?
Bront yang ditemu pada majlis perlancaran filem Jwanita agak terkejut dengan gosip yang berterbangan itu.
Bagaimanapun dia tidak cepat melatah dan menjawabnya dengan tenang sekali.
 
Namun dalam pada itu dia menjelaskan Cristina menepati citarasa kaum lelaki di luar sana.
"Saya baru sahaja mengenali Cristina, itu pun disebabkan atas urusan kerja.
"Memang kami ada berbalas Tweeter, tetapi tiada sebarang kata-kata yang menunjukan kami bercinta.
"Mungkin orang yang melihat dan membaca mengatakan kami ada hubungan istimewa.
"Cristina seorang yang menepati citarasa ramai lelaki kerana perwatakan dirinya.
"Tapi untuk saya komen tentang hubungan kami, lebih baik saya jelaskan di sini kami memang dan hanya berkawan.
"Saya tidak mahu cakap apa-apa yang tidak pasti kerana saya tidak mahu mengguris perasaan sesiapa atau Cristina sendiri. Tetapi secara jujur saya senang bekerja dengannya,"terang Bront kepada pertanyaan yang diajukan kepadanya.
 
Dia bakal membawakan watak Dr Farhan dalam filem Jwanita dan menjadi suami kepada Julaika lakonan pendatang baru Cristina Suzanne.
Bagi Bront Palarae, dia merasakan watak itu sebuah watak yang menarik untuk dibawakannya kerana ia berbeza dengan watak yang diberi oleh Osman Ali kepadanya dalam filem-filem terdahulu.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.