adsense 728x90


Recent Post

07 July 2012

Gambar - Rozita Che Wan Selebriti Paling Seksi 2012



Meskipun sering dilanda gosip dan cerita yang panas, aktres Rozita Che Wan tetap disayangi peminat sehingga dia dinobatkan sebagai Selebriti Wanita Paling Seksi di malam kemuncak Anugerah Stail EH! yang berlangsung pada semalam di Grand Dorsett Subang.
Pada malam tersebut, Rozita tampil anggun dalam busana gaun pendek ilham Qudyn berona pastel dan perincian renda hitam perancis sarat bersulam jemeki. Ditemani jejaka yang sering dikaitkan dengannya iaitu Zain Saidin, Rozita nyata terkejut dengan gelaran terbaru miliknya itu.
"Saya terima anugerah ini sekali dengan hati yang terbuka kerana ini adalah pilihan peminat. Mereka yang menilai saya dan apa jua anugerah yang diberikan saya terima. Tetapi seksi bukan satu perkara yang tidak elok dan seksi tidak semestinya terdedah sana sini.
 
"Bagi saya seksi itu subjektif, mungkin pembawakan diri saya yang kelihatan seksi bukannya kerana pemakaian saya terdedah hingga keterlaluan kerana saya masih tahu batas dalam berpakaian.
"Sekali lagi terima kasih kepada peminat yang mengundi saya, tidak kiralah kategori apa pun selagi nama Rozita Che Wan dihargai, saya bersyukur masih menjadi antara yang terpilih,"ujarnya yang membawa pulang gelaran ini buat kali kedua.
Portal Murai turut bertanyakan kepada Rozita tidakkah dia takut digelar simbol seksi mahupun seks dengan berseloroh dia menjawab ia terpulang kepada umum.
 
 
"Benda macam itu bukan kita yang mahu, tetapi kalau orang yang gelarkan kita sebegitu saya tidak boleh menutup mulut mereka.
"Tetapi kalau boleh saya tidak mahu digelar dengan perkara-perkara yang tidak elok seperti itu, biarlah orang cakap yang baik-baik pasal kita," tambahnya lagi.
 
Ketika Anugerah Stail EH! 2010, Rozita bukan hanya dinobatkan sebagai Selebriti Wanita Paling Seksi malah Selebriti Wanita Tubuh Badan Cantik sehingga diangkat sebagai pemenang keseluruhan menggondol gelaran Anugerah Stail EH! 2010.
Namun untuk anugerah yang memasuki siri ketiga ini, Rozita Che Wan tewas ditangan Fazura yang telah merebut gelaran Anugerah Stail EH! untuk tahun 2012.
Keputusan rasmi Anugerah Stail EH! 2012
Selebriti Harapan Pilihan – Izara Aishah
Selebriti Wanita Bentuk Badan Cantik – Fouziah Gous
Selebriti Lelaki Bentuk Badan Cantik – Anding
Jurusolek Selebriti Pilihan – Najeeb Azami
Pereka Fesyen Pilihan Selebriti – Rizman Ruzaini
Selebriti Mesra Peminat – Shila Amzah
Pasangan Selebriti Pilihan – Noh & Mizz Nina
Selebriti Wanita Paling Seksi – Rozita Che Wan
Selebriti Lelaki Paling Seksi – Hans Issac
Selebriti Paling Fotogenik – Scha Al Yahya
Selebriti Pilihan Kulit Majalah – Fasha Sandha
Model Pilihan Majalah – Tengku Azura
Selebriti Serba Boleh – Aznil Hj Nawawi
Selebriti Pencapaian Terbaik – Datuk Siti Nurhaliza
Selebriti Wanita Paling Bergaya – Fazura
Selebriti Lelaki Paling Bergaya – Awal Ashaari


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.