adsense 728x90


Recent Post

11 August 2012

Farah Asyikin Hanya Sokong Islam, Sangkal 100% Dakwaan Sertai PAS



Selepas beberapa minggu lalu timbul dakwaan Ning Baizura kononnya menyertai Parti Islam SeMalaysia (PAS) (dan penyanyi itu telah pun menafikan). Terbaru, penyanyi yang baru berhijrah sejak awal tahun ini, Farah Asyikin, di'kaitkan pula dengan penglibatan beliau dengan parti yang sama.
Ironinya, penyanyi yang kini bergelar guru perbahasan & drama di sebuah sekolah ini menafikan penglibatan beliau secara langsung dengan PAS.
"Cukuplah saya katakan saya sokong Islam, saya tolak 100 peratus yang tidak sokong Islam," katanya sepertimana yang dipetik kenyataan dari Harakah Daily.
Farah Asyikin turut meluahkan yang beliau tidak risau akan persepsi orang ramai tentang penghijrahan beliau selama ini & menyertai parti politik merupakan hak peribadi.
"Mereka yang nak 'join' parti, terpulang pada mereka, paling kurang parti yang baik. Itu kehendak mereka. Hak individu. Nak cakap lebih-lebih pun tak boleh, saya masih baru.
Bagi saya, saya suka Islam," tambah beliau lagi yang pertama kali mengikuti sebuah majlis anjuran PAS kelmarin.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.