adsense 728x90


Recent Post

05 September 2012

Diana Danielle tunang Farid Kamil



Diasak rasa tidak puas hati banyak pihak dengan tindakannya merahsiakan majlis pertunangan bersama pelakon Farid Kamil, Ahad lalu, Diana Danielle menjelaskan dia sebenarnya mahu bersederhana dalam menganjurkan majlis itu.

Dalam fikirannya, dia hanya mahu menganjurkan majlis pertunangan istimewa khusus untuk keluarga terdekat.
Diana juga berkata, kesibukan di lokasi menghalang dirinya membuat persiapan rapi.

"Kami merancang untuk bertunang sebulan lalu. Namun dek terlalu sibuk di lokasi penggambaran, saya melakukan persediaan selama seminggu saja.

"Malah, kami juga tidak membeli cincin pertunangan. Sebaliknya, cincin yang kami gunakan ialah cincin lama hadiah Farid sempena ulang tahun ketiha perkenalan kami, baru-baru ini.

"Sebenarnya, cincin itu rosak kerana berliannya terjatuh. Saya hantarnya kembali ke kedai untuk dibaiki dan dikilat," katanya yang ditemui pada pelancaran filem animasi Super Squad di Kuala Lumpur, semalam.

Sedia jadi isteri pada usia muda Biarpun tempoh pertunangan dirancang selama setahun, Diana tidak mahu terlalu teruja untuk bergelar isteri.
"Kita hanya merancang dan Tuhan penentu segala-galanya.

Walaupun sudah bertunang, saya masih yang sama. Kita pun tahu dalam masa setahun pelbagai cabaran terpaksa diharungi," katanya.

Diana yang bakal menginjak usia 21 tahun pada November ini tidak pernah menganggap dirinya muda untuk berkahwin. Baginya, soal usia tidak timbul andai seruan mendirikan rumah tangga sudah tiba.

"Apa yang penting, saya harus berfikiran matang dan ikatan pertunangan secara tidak langsung menjadikan diri bertanggungjawab," katanya.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.