adsense 728x90


Recent Post

11 October 2012

Lourdes, 15 - Anak Madonna keluar rumah



ANAK perempuan Madonna, Lourdes, 15, mengambil keputusan untuk keluar daripada rumah ibunya dan tinggal bersama bapanya iaitu jurulatih peribadi, Carlos Leon.
Dia bertindak sedemikian selepas beberapa episod pergaduhan dengan Madonna.
Satu sumber memberitahu majalah Britain, Grazia: "Mereka bergaduh dengan begitu teruk, tetapi Madonna nampaknya sentiasa berusaha untuk menjernihkan keadaan. Dia tidak gembira dengan keputusan anaknya itu, tetapi Lourdes sudah membuat keputusan muktamad."
 
Madonna yang juga mempunyai seorang anak lelaki Rocco, 12, melalui perkahwinannya bersama Guy Ritchie selain memiliki dua orang anak angkat iaitu Mercy James, 6, dan David Banda, 7, sanggup membatalkan konsert jelajahnya ke Australia dengan mengatakan: "Anak-anak saya adalah keutamaan."
 
Perselisihan faham antara Madonna dan Lourdes dikhabarkan berpunca daripada hubungan sulit penyanyi berusia 54 tahun itu dengan seorang lelaki muda berusia 24 tahun, Brahim Zaibat. Selain itu, ketegasan Madonna dalam menghalang pergaulan Lourdes dengan kawan-kawannya juga antara yang menjadi puncanya.
Selepas Lourdes ditangkap merokok awal tahun lalu, Madonna memberitahu: "Ia sangat sukar. Setiap hari ada sahaja rundingan yang akan dibuat dengan anak saya. Saya memang tidak suka orang merokok, lebih-lebih lagi anak saya."
 
Sumber itu juga turut memberitahu, Lourdes tidak sabar lagi mahu meninggalkan rumah dan belajar di universiti. Semuanya sudah dirancangnya. Dia juga dikhabarkan sudah bosan mendapat begitu banyak perhatian media.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.