adsense 728x90


Recent Post

06 November 2012

Zizan Razak & Juliana Evans - gambar tersebar?



Pelakon, pelawak dan pengacara, Zizan Razak, tidak terkejut dengan penyebaran gambar intim Juliana Evans bersama lelaki yang didakwa sebagai kekasih baru aktres itu, di internet, sejak Jumaat lalu.

Ketika dihubungi Zizan berkata, dia tidak pernah menjalinkan hubungan istimewa bersama pelakon kacukan itu. Justeru, dia tidak perlu berasa terkejut dengan kewujudan gambar terbabit.

Sebaliknya pelakon Hantu Kapcai ini tumpang gembira sekiranya Juliana sudah pun menemui pasangan serasi.


Menurut Zizan, sejak gambar itu tersebar, dia dihujani pelbagai pertanyaan daripada peminat menerusi laman Twitternya. Rata-rata ingin mendapatkan pengesahannya mengenai hubungan Juliana dengan jejaka kaukasia itu.

"Bagaimanapun, saya tidak tahu hendak jawab apa. Jadi saya memilih untuk mendiamkan diri saja.

"Saya juga tidak terkejut sebab kami memang tidak mempunyai ikatan, malah tidak pernah janji apa-apa. Kalau benar dia sudah ada teman lelaki, itu bukanlah masalah bagi saya.

"Memang saya tidak pernah meletakkan sebarang harapan sebaik saja dia ke luar negara. Saya kurang percaya pada hubungan jarak jauh. Jadi biarlah dia jalani hidupnya sendiri," kata Zizan.
Sekadar teman baik

Sejak Juliana berangkat ke Universiti Michigan, Amerika Syarikat, Zizan langsung tidak terfikir untuk serius dengan pelakon Hantu Bonceng itu. Bahkan, hubungan mereka tidak lebih sekadar teman baik.

Akui Zizan, dia pernah bertanya pada Juliana, bagaimana jika dia mahu menjalinkan hubungan yang serius dengan wanita itu. Namun ia tidak dipersetujui pelakon cantik itu, yang sudah mempunyai perancangan untuk menyambung pengajian ke luar negara.

"Dia memiliki ciri-ciri wanita yang saya mahukan - cantik dan gila-gila. Karakter dia sesuai dengan saya, tetapi secara jujur kami tidak pernah serius.

"Saya akui, kami pernah melafazkan kata-kata sayang, tetapi ia tidak lebih daripada ungkapan untuk seorang sahabat baik. Walaupun saya pernah menangis sewaktu menghantarnya ke lapangan terbang pada Januari lalu, tetapi itu bukanlah petanda yang kami bercinta.

"Saya menangis ketika itu sebab bakal kehilangan seorang sahabat baik," kata artis yang semakin sibuk ini.

Percaya rakan disabotaj

Pada awal pemergian Juliana dulu, mereka sering berhubung, terutama melalui Skype. Namun lama-kelamaan Zizan mula terfikir masing-masing perlu ada kehidupan sendiri serta tidak lagi boleh menunggu.

"Lagipun saya sibuk bekerja dan dia pula dengan pengajiannya. Manalah kami ada masa sangat hendak berhubung? Lama kelamaan, masing-masing mula faham," katanya yang kali terakhir bertemu dengan Juliana ketika promosi filem Mael Lambung, penghujung Jun lalu.

Zizan bagaimanapun mempersoalkan, bagaimana gambar terbabit boleh tersebar? Dia percaya, foto itu bukan dimuat naik oleh Juliana, sebaliknya mungkin ada pihak yang sengaja mensabotaj pelakon itu.

Sementara itu, Juliana menerusi Twitternya menjelaskan, lelaki kulit putih yang dirakam bersamanya dalam beberapa foto itu bukanlah kekasihnya.

"Hakikatnya, lelaki itu bukanlah kekasih saya," katanya ketika menjawab pertanyaan seorang peminat berhubung foto keintimannya bersama pemuda berkenaan.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.