adsense 728x90


Recent Post

18 March 2013

Versus 2 - band2 hebat berentap



VERSUS merupakan antara program realiti yang menampilkan kelainan dalam format program lain yang ada ditayangkan menerusi kaca televisyen.
 
Ini kerana ia akan menampilkan lima buah band yang hebat untuk bertanding sesama sendiri bagi merebut gelaran juara dan sekali gus memenangi hadiah wang tunai sebanyak RM200,000.
 
Menempa kejayaan dalam musim pertama dengan menyaksikan Hujan telah menjadi juara, kini musim kedua bakal menyaksikan pertembungan lima penjuru dengan tema yang lebih menarik.
Menggunakan format program yang sama 100 peratus, Versus musim kedua bakal bermula pada 5 April ini setiap Jumaat, pukul 9.30 malam menerusi saluran TV9.
 
Apa yang menarik, pesertanya kali ini merupakan band-band hebat iaitu Kristal, Oh Chentaku, Kyoto Protocol, Estranged dan Manifesto.
 
Jika musim pertama menyaksikan dua band yang baru ditubuhkan iaitu Black Parallax dan Go Gerilla bertanding meluahkan hasil kreativiti mereka, kali ini giliran Manifesto pula.
Manifesto merupakan band baharu gabungan penyanyi solo, Tomok dengan kumpulan underground yang menggelar diri mereka Modread.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.