adsense 728x90


Recent Post

13 March 2013

Yoyo pilih kucing berbanding anak



DIA sudah berusia 39 tahun dan pada 28 Januari lepas secara rasminya telah bergelar isteri kepada bintang terkenal Hong Kong, Ekin Cheng yang berumur 45 tahun.
Namun aktres Hong Kong, Yoyo Mung menegaskan buat masa ini dia belum memikirkan untuk mendapat anak kerana dia melihat kehamilan bagaikan penjara buat diri seseorang wanita.
Ujarnya kepada akhbar The Sun: "Saya melihat rakan-rakan saya sibuk melayan anak masing-masing dan ia membuatkan saya tidak berasa teruja.
"Malah, saya pernah bermimpi hamil tetapi ia kemudian bertukar menjadi mimpi ngeri. Ini kerana ibu dan bapa perlu memikirkan mahu menghantar anak belajar di sekolah mana sebagai contohnya.
"Sedangkan kalau bab mengisi borang, dalam kes ini borang kemasukan ke sekolah, memang saya cukup benci melakukannya.
"Saya rasa semua akan membuatkan saya dilanda masalah, sebab itu saya dan Ekin belum ada keinginan untuk mempunyai anak buat masa ini."
Tambah Yoyo: "Lagipun, saya rasa hamil bagaikan penjara buat wanita. Jika saya hamil, saya akan rasa seperti hidup dalam penjara selama sembilan bulan.
"Ia ditambah pula berehat selepas melahirkan anak dan tidak aktif tanpa berbuat sesuatu, jadi saya fikir sepanjang tahun kehamilan saya akan berada dalam penjara."
Katanya lagi, ibu mertuanya tidak pernah memberikan tekanan kepadanya berhubung isu zuriat itu.
Yoyo menambah lagi: "Lagipun, kalau ada bayi baru lahir, tidak boleh dekat dengan kucing kerana bimbang dijangkiti kuman bawaan kucing tersebut. Sedangkan saya tak boleh tinggal di rumah tanpa kehadiran kucing-kucing saya yang comel itu."


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.