adsense 728x90


Recent Post

06 July 2013

Beyonce belanja RM23,904 buat anak Kim



PASANGAN selebriti, Jay Z dan Beyonce dilaporkan berbelanja AS$7,500 (RM23,904) untuk membeli sejumlah hadiah mewah sempena kelahiran bayi pertama selebriti televisyen Kim Kardashian dan kekasihnya, Kanye West yang juga seorang penyanyi.
Antara barangan mewah diterima bayi yang diberi nama North West itu ialah sarung kaki jenama Christian Dior dan set mangkuk bayi jenama Elsa Peretti Padova.


Menurut satu sumber, Jay Z dan Beyonce turut membawa anak mereka ke rumah ibu Kim yang terletak di kawasan perumahan elit Beverly Hills, California.
Selain membawakan hadiah, Beyonce dikhabarkan memberi Kim panduan agar tubuhnya segera langsing.
Kim dipercayai belum terdesak untuk menguruskan badan memadangkan dia baru bersalin pada 15 Jun lalu, kata jurulatih peribadinya, Tracy Anderson kepada media Barat baru-baru ini.
"Pada mulanya saya ingat Kim akan runsing dengan berat berlebihan selepas bersalin namun andaian itu ternyata meleset," kata Anderson.
Tambahnya, kebanyakan wanita akan runsing dengan kegemukan selepas bersalin namun, Kim kelihatan gembira dengan kelahiran North West sehingga dia seperti terlupa sedang berhadapan masalah berat badan


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.