adsense 728x90


Recent Post

04 December 2013

Jozan bakal pentaskan Jozan The Musical

WALAUPUN pernah tidak berjumpa selama setahun, Johan dan Zizan masih akrab dan serasi apabila bergabung sama seperti apa yang dilihat oleh masyarakat. Justeru, dakwaan kononnya mengatakan Jozan bergaduh, merupakan satu dakwaan yang dilihat sebagai satu fitnah yang ingin memecah-belahkan kedua pelawak tersebut.
Dakwaan seorang penerbit yang mengatakan Jozan sudah tidak sehaluan beberapa minggu lalu disangkal oleh Johan sekerasnya.
Bagaimanapun, ‘kehilangan’ Jozan dalam beberapa program seakan-akan menguatkan dakwaan tersebut. Apa yang pasti, Jozan punya alasan kukuh tentang ‘ketiadaan’ mereka muncul di kaca televisyen.
Ikuti temu bual Kosmo! bersama Johan yang ternyata kesal dengan dakwaan yang sama sekali tidak benar itu.
Kosmo!: Baru-baru ini muncul dakwaan tentang hubungan Jozan retak. Adakah kejutan di Akademi Fantasia 2013 (AF2013) baru-baru ini, merupakan cara Johan ingin berbaik semula bersama Zizan?

JOHAN: Kejutan tersebut bukan untuk memujuk dan berbaik semula. Namun hakikatnya, kami sudah setahun tidak berjumpa. Sebenarnya tidak timbul isu tentang kami bergaduh. Saya berjumpa dengan pihak Astro untuk beritahu yang saya memang mahu berjumpa dengan Zizan.
Sebenarnya, Zizan juga ada merancang untuk berjumpa dengan saya sewaktu saya bertanding dalam Super Spontan, namun kerana kesibukan dan komitmen terhadap AF2013 ketika itu, dia terpaksa batalkan. Sebab itu, kami akhirnya bertemu dalam final AF 2013.
Adakah ini bermakna, kalian terlalu sibuk dengan hal masing-masing sehingga tiada masa untuk berjumpa?
Dari segi kehidupan peribadi, sebenarnya saya jarang keluar kerana sering luangkan masa bersama keluarga di rumah. Berbeza dengan Zizan. Dia bujang dan bila-bila masa sahaja dia boleh keluar. Begitu juga ketika kami terbabit dalam Maharaja Lawak, saya jarang berjumpa dengan Zizan.
Namun, kami berjaya menghasilkan sesuatu yang baik ketika bersama walaupun jarang berjumpa. Itu yang merapatkan kami berdua kerana saya tahu dia mahu buat apa dan begitu juga sebaliknya. Itulah sebenarnya kekuatan Jozan.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.