adsense 728x90


Recent Post

25 March 2014

Anuar Zain Tangguh Konsert, Hormati Tragedi MH370



Penyanyi tersohor, Anuar Zain mengambil keputusan untuk menunda konsertnya iaitu Konsert Terindah...Anuar Zain yang bakal berlangsung pada 8 April ini bagi menghormati kejadian yang menimpa pesawat MH370.
Memetik laporan Kosmo, Anuar Zain memberitahu, konsert yang berdurasi 90 minit itu bakal diadakan pada 29 April depan di Hotel One World, Petaling Jaya,
walaupun tiket telah dijual sebanyak 70 peratus.
"Selepas mendapat tahu mengenai kehilangan pesawat MH370 pada 8 Mac lalu, saya sangat terkejut dan sedih. Perasaan saya terus berasa tidak ingin berhibur dan meneruskan konsert saya pada 8 April ini.
alt
"Saya terus berhasrat untuk menundanya, walaupun ia bakal menyusahkan semua pihak termasuk penaja-penaja dan peminat-peminat yang sudah membeli tiket," ungkapnya pilu ketika ditemui pada majlis penundaan konsertnya di Zebra Square, Kuala Lumpur.
Mengulas lanjut, kata Anuar, perasaannya lebih hiba apabila mendapat tahu mengenai nasib pesawat yang dikatakan berakhir di Lautan Hindi malam kelmarin.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.