adsense 728x90


Recent Post

09 June 2014

Foto Perkahwinan Jimmy Shanley Kali Kedua





Pengacara dan penyampai radio, Jimmy Shanley selamat melangsungkan pernikahan buat kali kedua petang tadi dalam satu majlis akad nikah yang berlangsung di Hotel Concorde, Shah Alam.

Jimmy atau nama sebenarnya Azmy@Jimmy Shanley Norjahan Saleh, 33, selamat dinikahkan seorang wanita yang bernama Mariam Jamilah Abdul Jalil, 27, dalam majlis akad nikah disempurnakan oleh bapa pengantin perempuan, Tuan Haji Abdul Jalil Othman, kira-kira jam 6.20 petang.

Hanya dengan sekali lafaz, Jimmy selamat bergelar suami kepada Mariam yang merupakan seorang ahli perniagaan. Mas kahwin perkahwinan berjumlah RM 1,000 manakala wang hantaran berjumlah RM 15,000.

Majlis tersebut turut menyaksikan rombongan lelaki membawa lima dulang hantaran dan dibalas tujuh dulang oleh pihak perempuan.

Pernikahan ini merupakan perkahwinan kedua Jimmy selepas bercerai dengan Nursuhaila Eliani pada tahun 2012. Hasil pernikahan pertama tersebut, Jimmy telah dikurniakan seorang anak perempuan, Zahrah Rania Shanley yang kini berusia 3 tahun.


Smiley :)
:D
:)
:[
;)
:D
:O
(6)
(A)
:'(
:|
:o)
8)
(K)
(M)

No comments:

Post a Comment

Suka tak entri ni? Bagi komen sikit, nanti saya balas.